Fin sång

Igår fick vi som bor i min stad och valde att gå till parken i stadens centrum höra skönsång från en manskör. De sjöng förstås bland annat "Vintern rasat ut......" och "Sköna Maj......". Vackert var det - en kör som kunde sin sak om nu jag är en människa till att bedöma det. Jag tyckte det var vackert.

Även om solen skiner idag och det ser skönt ut när jag tittar ut genom fönstret, så får nog premiärdoppet vänta. Har hört talas om dem som oavsett väder och vind alltid tar sig ett dopp första maj. Hu, så kallt.

Jag nöjer mig med att fästa första maj-kransen på rockslaget och "krycka" mig runt kvarteret någon gång under dagen.




På bilden ser majblomman ut att vara vit och röd,
men i verkligheten är den silver och röd.
 


Kommentarer
Postat av: Cecilia Gustafsson

Hej!



Jag såg att du varit med och tävlat på Arga Klaras blogg om ett presentkort på Groupon. Har du möjligtvis handlat där tidigare också?



Jag och min kurskamrat skriver nämligen vår c-uppsats nu och den handlar just om Groupon och deals. Om du har köpt en deal skulle vi vara jättetacksamma om du ville ta dig tid att svara på en kort undersökning. Undersökningen är helt anonym och självklart frivillig att vara med i, men dina svar betyder massor för oss :)



Om du har lust att hjälpa till så kika gärna in på: http://tiny.cc/y3lqdw



Jättetack!



Hälsningar,



Cissi

2012-05-03 @ 18:14:56
Postat av: AnnaMalin

Sv: Eller hur ;-) KRAM till dig mamma!

2012-05-04 @ 23:39:48
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0