Tacksam!

Jag förstår att jag inte kan förvänta mig några läsare, men jag ser att ni är fler än förväntat, som faktiskt tar er en titt in till mig. Tycker det är helt fantastiskt och hoppas naturligtvis att ni finner det intressant och tittar in igen.

I första hand använder jag detta rum för att skriva ner mina tankar för min egen skull - för de är många :). Men visst är det kul att få dela dem med någon och jag hoppas också att det jag skriver skapar debatt. Ska kanske passa mig för vad jag ber om :).

Tusen tack till er som lämnat kommentarer. Jag är så tacksam för att några av er tagit er tid "att lämna ett avtryck", som någon skrev i min dotters blogg. Ett fint uttryck, tycker jag. "Att lämna ett avtryck" ger mig en känsla av att du bryr digo ch det är något min blogg handlar mycket om. Att bry mig om mig själv och andra.




Källa: Hagalunds Foto


Riskera inte Dig själv - Du är det viktigaste Du har!
Källa: Janis Joplin

Kram och på återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0