Mitt första inlägg!

Jag har aldrig bloggat förut - detta är alltså mitt första inlägg någonsin. I min värld hör/hörde bloggandet ungdomen  till och då jag representerar 50+ bestämde jag mig för att det inte är något för mig (har nämligen funderat på att blogga under ganska lång tid). Är väl inte värre än jag kan ändra mig, så nu är jag här.

Tror egentligen att det beror mest på min rädsla för att inte duga, att det jag skriver inte är bra nog eller är för utlämnande.  

"However" - jag har ändrat mig och kastar mig nu rakt ut i bloggvärlden och så var jag då igång!

Vad jag ska ska dela med mig av får ni se om ni tittar in till mig. Jag har en hel del tankar om vad jag skulle vilja dela med mig av till er där ute, bl a mina erfarenheter fram till idag - erfarenheter och val både bra och dåliga - ibland riktigt dåliga, men också mycket bra.
Jag talar inte gärna om hur andra människor ska göra, men jag delar gärna med mig om hur jag har gjort.

"När man slutar att bidra, då börjar man dö"
Källa: Elenor Roosevelt

På återseende! 

   


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Härligt mamma, välkommen till bloggvärlden! :-) Det gör du helt rätt i - det vet du att jag tycker. Nu äntligen har jag tid att läsa vad du hittills skrivit :-)



KRAM!

2012-02-03 @ 21:36:35
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0