Uträtta något

Idag får jag hjälp med att handla hem mat, några krukor och möjligen något mer. Jag får se vad som dyker upp på "vill-ha-listan". "Min närhet" bistår med handkraft och hemkörning. Härligt!

Vi har också tänkt att njuta av och i solen och därför har jag också markerat det på programmet och en glass kan nog också tänkas bli.

Frustrationen över att jag inte kan promenera p g a knät blir särskilt stort när vädret är fint, men jag vet ju att det snart blir andra tider - med knät menar jag och det är jag verkligen tacksam för. Jag får därför nöja mig att i stilla ro njuta av våren som idag hälsas välkommen i Sveriges alla hörn.

Idag ska jag se dig i solen och jag ska le mot dig!


Bildkälla: Hagalunds Foto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0