Brynäs eller Skellefteå?

Blir det en match till eller är det dags för Brynäs att hänga guldmedaljen runt halsen ikväll? Undrar om de har dukat upp för guldfest till kvällen eller om de fick sig en läxa i söndags då de fick plocka ihop matporslinet i lådor, istället för att äta från det.

Kan tänka mig att de är lite försiktigare med att hänga upp SM-Guldets löpsedlar inne i korridoren innan matchen ens har börjat.

Matchen är i alla fall igång och det står fortfarande 0-0. Jag håller mig fortfarande till Skellefteå och vilken skräll det skulle bli om Skellefteå tar hem den här matchen och det då kommer att stå 3-3 i matcher, efter att de för några dagar sedan låg under med 3-0 i matcher.

Jag ska inte som Brynäs gå händelserna i förväg, men det skulle vara väldigt kul med en sjunde och avgörande match innan guldet hänger runt halsen på något av lagen.


En liten äppelblomster som påminnelse om att våren snart är här,
även om jag lätt kan luras till att tro något annat när jag tittar ut
genom fönstret och in i TV-rutan.


Källa: Hagalunds Foto



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0