Kristerssons 180 dagar - Vårtecken

Vårtecken eller inte, så har jag under morgonen följt debatten om sjukförsäkringen och att Kristersson nu vänder 180 grader på 180 dagar, nästan som "Jorden runt på 80 dagar". Vad ska det bli av detta - intressant. Får säkert anledning att återvända till debatten.

I vilket fall som helst så har jag under förmiddagen tränat "varje vaken timme" som det är sagt och snart är det dags att ta bussen till stadens sjukhus för bassängträning av knät - tisdag och torsdag är dagarna för det.

Solen lyser från en absolut klarblå himmel i min stad och det ser verkligen härligt ut när jag tittar ut genom mitt köksfönster. Jag får snart känna på det på riktigt, då jag med "lätta steg" ska "krycka" mig till bussen. Bakslag i vädret eller knät - det får morgondagen visa, men nu är nu och solen skiner och jag känner på mig att det är precis så skönt där ute, som det ser ut.

Vårtecken i min värld!



Källa: Anna Malin


Att se och känna ger mig hopp om nuet och morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0