Förändringar

Igår och idag har jag ägnat tid åt att sortera i min blogg.

Det var spännande då jag den 2 februari 2012 publicerade mitt första inlägg, som jag kallade just så "Mitt första inlägg". Det kändes lite "spoky" att låta andra ta del av mina tankar, helt utanför min kontroll. Det har varit hur bra som helst för mig att släppa den kontrollen.

Bloggvärlden är full av fantastiskt inspirerande bloggar framför allt i bild, men min tanke var och är att skriva och använda bloggen som ett skrivrum, där jag kan formulera mig. Jag bestämde mig därför för en enkel layout - rätt och slätt text och någon enkel bild för att lätta upp. För mig är det texten om vad och hur jag tänker, som är viktigast. Jag har också de senaste veckorna även skrivit om musik och sport - om än ytligt.

Jag är så tacksam till er som tar er tid att titta in till mig och många tack till er som lämnar ett avtryck - en kommentar värmer alltid. Bekräftelse har en förunderlig kraft.

Nu har jag gjort några smärre förändringar och tagit bort kategorin "Tänkvärt" och flyttat de inläggen till "Reflektioner", då de ligger nära varandra i betydelse. För övrigt har jag öppnat kategorin "Musik & Nöje" och "Sport". En presentation av bloggens innehåll finns under länken "Mer om mig", under bilden på bloggens startsida.
Ytterliggare någon förändring kommer att ske under rubriken "Kategorier" - men en sak i taget.

Om jag står inför någon form av förändring i dag
vet jag att jag inte är ensam.
Det som väntar mig är det rätta för mig och
det är nödvändigt för mitt välbefinnande.
Liv är utveckling.
Nu väntar mig nästa steg i mitt liv.

Källa: Var morgon ny


Källa: Hagalunds Foto



Kommentarer
Postat av: Monica H

Jag gillar din blogg! Så jag tänkte länka till den, om det är OK.

2012-04-20 @ 12:19:06
URL: http://monicahortellsblogg.blogspot.com
Postat av: Anna Maria

SV Monica H: Tack! Det får du så gärna :).

2012-04-20 @ 12:22:10
URL: http://annamariasverklighet.blogg.se/
Postat av: Tofflan

Och jag gillar också din blogg och är glad att jag hittade hit! :D

2012-04-20 @ 15:40:37
URL: http://tofflan.wordpress.com
Postat av: Anna Maria

SV Tofflan: Tack snälla du! Det är helt ömsesidigt :).

2012-04-20 @ 15:43:51
URL: http://annamariasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0