Min värld

Det är en sådan fin morgon!

En morgon då solen försöker titta fram och jag känner så väl igen det här ljuset - ett ljus jag åter började se, det ljus som är så typiskt för våren och det var på våren jag såg det ljuset igen.
Jag är på väg att möta en ny årsdag - snart. Nej, jag fyller inte år på våren. Jag möter snart en annan årsdag - en dag jag är så oändligt tacksam över. En dag som inte var självklar att den skulle komma, men den dagen kom tlll mig för en tid sedan och den är här dag efter dag, med en stund i taget. Det är allt jag behöver - en stund i taget.

Min värld är vacker nu - med alla skiftningar. Trots att verkligheten och livet kommer emellan ibland, så är den vacker. Min värld blir vacker när jag inte kräver av den - när jag inte kräver att den ska vara som jag vill. Min värld är vacker när jag inte stretar emot - när jag följer med i den.

Jag önskar dig en fin dag i din värld!



Källa: Hagalunds Foto



Kommentarer
Postat av: Nicole skogman

Fin blogg! gillar verkligen dina bilder! <3

2012-03-22 @ 10:53:18
URL: http://www.nattstad.se/Nicole.Skogman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0