Ordningen återställd

"Min närhet" är hemma från "en annan stads sjukhus" och ordningen är återställd. Jag är så tacksam att allt gått bra. Lite vila under vecka, så ska nog "Min närhet" vara på benen igen.

Oftast fungerar sjukvården alldeles utomordentligt, som i det här fallet. På torsdag är det dags för mitt återbesök hos ortopeden. Då, om jag nu har uppfattat det rätt, ska det beslutas om "eventuell protesförsörjning", som det står i läkarintyget, som försäkringskassan inte godkände. Ska inte "gnälla" mer om försäkringskassan just nu. "Protesförsörjning = byte av knäled. Jag hoppas på en tydlig plan för mig och mitt knä. Vad som är bra plan? Egentligen önskar jag att jag ska få en ny knäled - helst igår.


"Varje dag ger mig möjlighet till övning i att "härbärgera ovissheten" 
och att jag ändå ska kunna se att varje ögonblick har ett värde.



Källa: Hagalunds Foto




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0