Nöjd med resultatet?

Bassängträningen är bra. Har idag varit på stadens sjukhus och tränat ett pass. Gör ju så tisdag och torsdag. En god vän hämtade mig, så idag behövde jag inte "krycka" mig till bussen. Jag är tacksam för all hjälp jag får.
Tyvärr svullnar knät kraftigt efteråt och gör mer ont än efter cykelträningen, men det är av vad jag förstår okey.

Dagen känns verligen tom på innehåll nu, då det gått sex veckor med envist tränande och rännande mellan sjukgymnasten och hemmet. Ensidighet är inte min starka sida, men jag försöker finna mig i det som är.
Om jag säger att jag saknar ett vanligt liv, så är det en lätt underdrift.

Snart kommer "Min närhet" in genom dörren och han är mycket bättre efter sitt fall och hemkomsten från "en annan stads sjukhus".

Allt är säkert som det ska, även om jag inte är riktigt nöjd med resultatet av en del händelser runt mig - jag är inte nöjd ännu i alla fall, men jag kanske blir.


Vi kan lära oss något av vår rastlöshet om vi låter den
visa oss den reserv av frid som vi bär inom oss.

Källa: Var morgon ny




Källa: Hagalunds Foto




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0