Morgonen som försvann

God sen morgon! Vaknade klockan nio av att ”Min närhet” ringde – oooohhhh, nästan hela mina tidiga morgon har försvunnit ut i sömnen och när jag ska lägga in mitt morgoninlägg, så har blogg.se stängt ner för underhåll. Det känns ändå som om det blir en bra dag idag. Oppps! Positiva klubben har visst vaknat denna morgon.

Vanligtvis ställer jag klockan, för som jag tidigare har berättat så gillar jag morgontimmarna mest av dygnets alla timmar. Jag är dödens trött på morgonen och jag tycker inte om sommartiden, men när jag väl har kommit upp, så finner jag sådan stilla ro i den tidiga morgonen.

”Min närhet” som arbetar på annan ort i veckorna ringde bara för att....... - tycker om när han ringer bara för att....... - det gör gott inom mig. Jag ställde inte min klocka igår kväll innan jag gick och la mig, för idag har jag inget annat än min egen träning i hemmet inbokat och därför var det kanske tur att ”Min närhet” ringde, så att jag inte missar hela förmiddagen. Jag är så glad över att han finns hos mig – det har gått några år nu, sedan vi träffades igen. Vi har känt varandra i många år, men för den skull inte varit nära. Han betyder något alldeles speciellt – jag ska vara rädd om den känslan – här och nu. Han är så mycket mer.........

Att få känna närhet innebär för mig att jag ingår i ett sammanhang!



Källa: Hagalunds Foto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0