Jag har varit där......

........och jag är tacksam att jag inte har behövt att gå tillbaka.

Har tvekat om jag ska skriva om och kommentera en artikel som denna - en artikel i Aftonbladet om rättegången där en kvinna just nu har det mycket tufft. Jag kommenterar inte gärna den här typen av händelser - endast den som har huvudrollen vet hela sanningen - i det här fallet Kicki själv. Väljer ändå att skriva några rader, då ämnet ligger mig varmt om hjärtat.
Ibland är det svårt att se vad som är sanningen och det är svårt att vara ärlig, framför allt mot sig själv. Eftersom jag har ett förflutet där jag kan känna igen mig, då jag läser i media om människor som försöker lösa sina bekymmer med droger på egen hand och inte ber om hjälp - kan jag känna en sorg - deras och min. Märkväl, jag påstår inte att du har några problem med droger - det vet endast du själv. 
Vad jag däremot vet är att det finns en lösning - jag har sett många exempel på det och kära Kicki, jag kan inte tänka mig att någon vill dig något ont, att någon jagar dig. Det fanns en tid då jag trodde att det var "jag emot världen", vilket har visat sig att så var inte fallet. Jag behövde inte ta vägen via nätet för att få drogen - det fanns andra sätt och precis lika illa. 

Är ditt köp av narkotiska preparat på nätet olagligt, så visar det sig. Jag, du och många med oss ska och bör ta vårt ansvar för våra handlingar och rättsväsendet tar sitt. Oavsett vad domen blir - va rädd om dig!


Jag tänker på dig! och jag menar det - för jag har varit där.



Källa: Hagalunds Foto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0