En djupgående analys försvann

Skrev en mycket djupgående analys om "att följa min egen väg". Visst låter det bra? När jag skulle spara ner den, så blev jag utkastad från blogg.se och så var det inlägget borta. Blev först j-vligt irriterad, då jag hade suttit och filat på den ett tag, men förmodligen skulle den inte läsas av någon, så det var kanske lika bra att den försvann och förblir oläst.

Ska ändå skriva ner lite om dagens händelser innan jag går och lägger mig. Förmiddagen tillbringade jag framför Efter Tio, vilket i vanlig ordning innehöll en hel del sevärt. Idag hade Malou besök av bland annat Sussi Tapper och Tommy Körberg - hade inte en aning om att de var syskon. Även Dan Hylander och Mikael Rickfors medverkade. Kul att lyssna lite till musik från 80-talet. Gillade verkligen Mikael Rickfors och hans "Vingar för pengarna" på den tiden - det gör jag fortfarande. De ska tydligen ut på någon turné med 80-talsmusik framöver.
Efter lunch var det dags för knäskola och jag passade även på att ta lite prover inför operationen, då laboratoriet ligger i nära anslutning till knäskolan.

Tog sedan bussen hem och som jag tidigare delat med er, så tar allt så lång tid eftersom jag "kryckar" mig fram, men jag klagar inte, för busshållplatsen ligger i nära anslutning till både hemmet och sjukgymnastiken. Det är alltså fullt genomförbart. Även när jag har som mest värk tycker jag det fungerar, då det är så korta stäckor.

Väl hemma igen "körde" jag mina träningspass, som är anpassade för att genomföra hemma.

Så ikväll var det då dags för mig att få hämta den guldmedalj jag vann i förra årets golfklubbmästerskap damer 50+. De delas alltid ut vi årsmötet.
För mig betydde detta mer än att vinna en golftävling - i år var det så mycket mer. För mig var detta ett sätt att komma tillbaka - att ta ett steg i rätt riktning bort ifrån det förflutna. Jag är stolt över mig själv - inte mest för det jag gör, utan för den jag är och att jag tar ett litet steg i rätt riktning mot det som är bra för mig.
Den här säsongen blir det inget golfspel för mig p g a mitt dåliga knä, men jag ska göra mitt bästa för att komma igen efter operationen och ser därför fram emot många trevliga golfrundor nästa säsong.
 

Jag är stolt idag, men jag ska inte glömma mitt förflutna - jag ska minnas det lagom!



Våren är verkligen här, även om kylan sveper in för en stund.



Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Hejja mamma, du är så bra!! <3 Det ska du vara STOLT över!

2012-03-27 @ 11:15:54
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: Anna Maria

SV AnnaMalin: Tack gumman! Jag är stolt för detta -när det inre fungerar - börjar det yttre att fungera. Det är bonus :).

2012-03-27 @ 12:11:20
URL: http://annamariasverklighet.blogg.se/
Postat av: Tofflan

Tack för din vänliga kommentar på min blogg! Jag hoppas du orkar göra ett nytt försök med inlägget om att följa din egen väg, det skulle jag vilja läsa!



Krafttankar via cyberspace!

2012-03-27 @ 17:42:09
URL: http://tofflan.wordpress.com
Postat av: Anna Maria

SV Tofflan: Tack för ditt inlägg. Följer din blogg och lyssnar gärna till dina erfarenheter. Ja, jag har tänkt att ge mig på det förlorade inlägget igen, men då jag skrev lät det så himla bra :) och hur jag ska hitta tillbaka dit igen vet i f-n. Men det kommer säkert då jag hämtar det hos mig själv - det är ju inget jag behöver hitta på :).

2012-03-27 @ 19:21:43
URL: http://annamariasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0