Tack!

Jag är oerhört tacksam för att så många tittar hit och för att så många återvänder till min blogg. Innan jag började publisera det jag skriver i bloggvärlden, hade jag länge tänkt på att "Det jag skriver är i första hand för min egen skull" och så är det fortfarande, men jag tycker om att bli bekräftad. Återigen en insikt, där jag idag vågar vara ärlig och säga som det är, att jag tycker om att bli sedd. I bekräftelsen finner jag också vägledning inför nya beslut och jag har fortfarande lång väg att gå när det gäller att lära mig att lyssna till vad andra har att säga.


Tack till dig som tittar in till mig du ger mig mod att ta ett steg till.
Och tack till dig som har lämnat ett avtryck.




Källa: Hagalunds Foto


Jag är allt jag behöver vara.
Jag är unik, det måste jag lära mig att inse.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0