Magsjuka de luxe

Igår och inatt besökte jag h-vetet, jag lovar! Jag tror att det är så, att om det finns en ond makt, då är magsjukan dennes påfund. Det behöver jag inga ytterligare bevis för. Det räcker gott och väl att jag testat på magsjukan för att vara övertygad om att så är fallet.

Trodde igår vid lunch att jag passerat det värsta, men neeeeejjjjjj! Under eftermiddagen gick jag in i en hjälplös hopplöshet, där jag inte med några som helst medel kunde "peppa" mig till att tro att jag hade ett liv efter detta. Innerst inne visste jag ju att det inte var så, men inte ens det hjälpte.

Januari/Februari har bjudit på tandvärk med en saftig räkning på 7 000 SEK, operation av knäet, med lång sjukskrivning och som grädde på moset - magsjuka.

Låter det som jag gnäller - tycker-synd-om-mig-själv? Ja, då hör du alldeles rätt - för det är just det jag gör. Jag är riktigt trött på starten av år 2012, men eftersom jag i mitt nya liv har lärt mig att se möjligheter - har jag nu fredag lunch mobiliserat krafter till att se "att det kan bara bli bättre".

Alltså, det kan bara bli bättre - jag kör på det!



Källa: Hagalunds Foto


Idag ska jag ge mig tid att lukta på blommorna!
Källa: Var morgon ny




Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Hoppas du mår bättre nu ikväll! Massa kramar!

2012-02-10 @ 21:13:30
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: Linda

fin bild:D

2012-02-10 @ 23:21:14
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0