Lite "lättsammare"

Förmiddagen har gått till att åka till och ta mig ifrån sjukgymnastiken. Varje dag en stunds cykling - de har en specialcykel som är anpassat för onda knän. Bara att ligga i. Är ett helt företag att krycka mig till bussen, vilket tar en stund, för att sedan krycka mig från bussen - över torget och så i mål - sjukgymnastiken. Och så tillbaka en timme senare. Väl hemma är jag ganska nöjd för dagen, men jag har vissa åtagande mot mitt knä. Varje vaken timme några få, korta övningar. 

Sitter nu djupt ner i fåtöljen och surfar runt i bloggvärlden - kul och se vad andra skriver - framför allt kvinnorna. Det är ju mycket om mode, hem och föräldraskap. Tycker det är kul, då min blogg handlar mycket om tankar på ett lite djupare plan.
Jag kan vara lite "lättsammare" också. Har idag även bläddrat i tidningar - fick i förra veckan Svensk Golf, ICA-kuriren och köpte dessutom Damernas Värld. Det är riktigt skönt och luta sig tillbaka med en kopp kaffe och vara lite lättsam. 


Min ända verklighet finns här och nu!





Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Tack så mycket för din kommentar på mitt inlägg om John Gray och boken 2män är från mars etc". Det är så skönt att höra att det var fler än jag som reagerade ogillande på honom och hans sätt. Usch, jag blir mörkrädd av den typen av värderingar, och framförallt människosynen!



Vad har du gjort med ditt knä? Ledbandet? jag har vänner som skadat sig på det sättet, och vad jag har förstått så är det ett jäkla projekt att rehabilitera sig tillbaka. Enormt starkt att ligga i!



Kram på dig! /Malin

2012-02-16 @ 20:32:50
URL: http://malinsmonolog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0