Magsjuka light!

Vaknade mycket tidigt i morse med en känsla av obehag - odefinierbar känsla av stonk, stön, suck och pust! samt lite lätt illamående. F-n också - magsjuka. Inte den traditionella vinterkräksjukan, tack och lov - för det är för mig en nära-döden-upplevelse, utan känslan var mer att jag inte orkar något och jag kände mig också orolig i magen. Jag försöker vara öppen i mitt skrivande, men det finns gränser och jag ska bespara er deltaljerna från morgonen.

Så här ligger jag nu och tar en liten stund i taget. Det har ju gått ett par timmar nu, så jag hoppas det är över snart. Magsjuka är verkligen kass!

Min dotter och mitt lilla barnbarn har ju haft magsjuka och jag har ju träffat dem en hel del de senaste veckan, men det var en medveten risk jag tog. Lilla godingen fyllde ju 1 år i måndags och inte ens "Sju vilda hästar" kunde fått mig att hålla mig ifrån henne :).



Källa: Hagalunds Foto


Det är som det är idag och jag ska göra mitt bästa av dagen.
Om det känns motigt ska jag ändå försöka göra "som om......." - det räcker långt. 

 
Kram och på återseende!



Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Neeej mamma! Trist att du också åkte på det, det var ju typsikt. Men att det tog sådan tid innan du drabbades... Hoppas du mår mycket bättre nu i alla fall! Massa kramar från oss!! ♥

2012-02-09 @ 12:55:14
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: AnnaMalin

Sv: Och tack mamma för dina ord om headern ;-) Kände mig sådär nöjd ett tag faktiskt... var trött när jag gjorde den. Men nu har jag börjat vänja mig och den känns ok ;-) Haha, du vet hur jag är.



Kramar

2012-02-09 @ 17:16:20
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Usch för magsjuka.

2012-02-10 @ 05:48:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0