Kommentarer!

I mitt första inlägg skrev jag:

"Jag har aldrig bloggat förut - detta är alltså mitt första inlägg någonsin. I min värld hör/hörde bloggandet ungdomen  till och då jag representerar 50+ bestämde jag mig för att det inte är något för mig (har nämligen funderat på att blogga under ganska lång tid). Är väl inte värre än jag kan ändra mig, så nu är jag här.

Tror egentligen att det beror mest på min rädsla för att inte duga, att det jag skriver inte är bra nog eller är för utlämnande.  

"However" - jag har ändrat mig och kastar mig nu rakt ut i bloggvärlden och så var jag då igång."

---------------------------

Detta är bara någon vecka sedan och jag har uppenbarligen en hel del läsare där ute och jag gillar det :). Jag har inget särskilt mål och har egentligen ingen som helst aning om vad jag vill med bloggandet, mer än att "vädra" mina tankar. Om detta är rätta sättet för mig det återstår att se.

Jag var väldigt överens med mig själv om att det inte var viktigt med kommentarer, men jag får ändra mig på den punkten. Jag saknar någon typ av dialog. 

Ett inlägg om t ex Melodifestivalen (kanske skriver om det ikväll - jag är inte alltid i djupet och grottar) är förmodligen lättare att kommentera än det jag oftast skriver om - för mig skulle det var så - skriv gärna något -var som helst är bättre än inget. 

Jag kanske ångrar det jag ber om, men det är viktigt för mig att lyssna till andra mäniskors tankar och erfarenheter. Har du något på hjärtat - berätta. Tystnaden är för mig inget bra alternativ, men KOM IHÅG - jag tycker det är himla kul att du besöker min blogg, det är det viktigaste - inte att du kommenterar.

Tack till er som redan lämnat "avtryck"!



Källa: Hagalunds Foto


Allt vi behöver är vad andra kan ge oss!
Källa: okänd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0