Valborg

Om vädergudarna har varit på samma möte som yr.no och tidningarna skriver ärligt om vad som klubbades igenom så ser vädret lovande ut inför Valborsmässoafton och 1:a Maj - i alla fall i staden där jag bor. Det krävs förstås att de är eniga i frågan, annars är risken att det blir grådis. Det får tiden utvisa.

Oavsett väder - firar under morgondagen hela Sverige att våren är här och jag konstaterar att fem av årets tolv månader redan har passerat. Oj, vad tiden går fort!


Jag önskar er alla ett fint Valborg
!


Bildkälla: Hagalunds Foto



Kommentarer
Postat av: Tina

Hi hi. Vill inte vara petig, men visst är det bara fyra av årets månader som har passerat?

Ha en trevlig Valborg Mia!

2012-04-29 @ 22:08:26
URL: http://tinastar.bloggsida.se
Postat av: Anna Maria

SV Tina: Ooohhh tack! Jag har alltid så bråttom. Vad glad jag blir - en månad tillbaka. Tiden kanske inte går så fort ändå. :) Kram

2012-04-29 @ 22:36:35
URL: http://annamariasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0