Tåliga enligt expertisen

Innan jag drog till stan idag för att besöka frissan konstaterade jag att frosten hade besökt staden jag bor i under natten. Typiskt - igår satte jag ner mina panseer i balkonlådorna. De är ju tåliga enligt expertisen, men jag blev ändå lite fundersam om de skulle klara sig.
När jag kom hem efter besök hos, enligt mig den bästa frissan jag har träffat på, så tittade jag till de små blommorna och till min glädje levde de fortfarande.

Det var för snart två veckor sedan jag köpte blommorna, men jag har varit lite försiktig med att sätta ut dem med tanke på vädret.


Nu står de så fina och ser ut att må väl, om än lite frusna.


Källa: Hagalunds Foto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0