Eurovision Song Contest

Ikväll är det dags för "panelen" att inför Eurovision Song Contest bedöma årets tävlingsbidrag. Årets panel består av Christer Björkman, Gina Dirawi, Måns Zelmerlöw, Lena Philipsson, Lisette Pagler och Thomas Lundin.
Jag är som jag tidigare beskrivit älskare av musik och gillar att "grotta ner mig" i den här typen av underhållning.

Så klockan 21.00 bänkar jag mig framför TV:n för att följa vad dessa "experter" har att säga om årets bidrag. 
ikväll kommer "panelen" att bedöma Semifinal 1 och vilka länder som ingår där kan du läsa på svt hemsia.

Jag har inte hört någon av de låtarna som ska representera övriga länder och från mig brukar det bli ett engagemang av suck och pust när jag hör dem första gången, men så när jag hör dem igen brukar det bli bättre. 

Blodigt allvar är det inte, men kul underhållning - tycker jag.

Livet består ju inte bara av allvar, som ni kan läsa om här och här och här.


Azerbaijan!




 


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Tack för dina ord mamma! Är ju så himla kul att jag kan dela med mig av vårt till er där ute också :-)



Missade detta, Johan kollar på Alcatraz istället. Jag får ta igen det via Play eller något, är ju så kul att förbereda sig lite ;-)



KRAM!

2012-04-16 @ 21:59:28
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0