Solen.....

.......tittar fram också idag. Våren kommer nog, de säger det - de som vet. Jag ska lita på dem.
Igår när jag och "Min närhet" var på stan för att "rasta" oss och äta en lunch på stadens, i mitt tycke bästa wookrestaurang - kunde jag känna av våren. Solen tittade fram även då och även om det blåste lite surt, så kände jag värme i luften eller så var det värmen från "Min närhet" som jag kände. Han är bra på att ge mig värme och jag är glad för att jag har förmågan att ta emot den.
Nu har han åkt hem till den "lilla staden" för att ta hand om sitt och dessvärre är han inte så pigg, men det blir bara bättre, får jag hoppas - klart det blir.

De senaste dagarna har jag skrivet om att jag inte har något inplanerat under dagen och också den här dagen är ett oskrivet blad utan något på schemat. Naturligtvis mat, vila och träning, men för övrigt inget jag bör göra och det är märkligt hur jag ändå kan se något gott i det som är just nu, som är just ingenting.


"Det finns något underbart i varje ögonblick, om jag bara försöker se det,
försöker låta det påverka mig och om jag tror på det."

Källa: Var morgon ny


Bildkälla: Hagalunds Foto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0