Påskhare.....

........har jag ingen, men jag har ju en kanin - det får duga. Denna härliga lilla hårboll kutar runt och verkar allmänt nöjd med tillvaron. Trots att en kanin kan tyckas vara ganska opersonliga, så har hon för mig en själ och jag gillar henne.

Hon stannade kvar hos mig, då jag tog över min dotter M:s lägenhet, då hon och hennes sambo flyttade till en bostadsrätt. Förutom hunden Novia skulle de få tillökning, som visade sig vara en härlig tjej - lilla Liv:et och vi tyckte alla att det var en bra lösning att Mila stannade kvar där hon var van att vara.

Så nu har jag min alldeles egen lilla påskhare - eller påskkanin närmare bestämt.

Till er som tittar in hos mig önskar jag en GLAD PÅSK!



Min egen bild där hon står hos mig på min fotpall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0