Ödmjukhet - men är den äkta

Läser idag i Aftonbladets ledare "Fredrik Reinfeldt och ödmjukheten" - vad är det som händer? Är det dags även för honom att lagom till påsk vända blad. Om jag inte missminner mig gjordes det så vid en känd älgjakt.
Är det verkligen en ärligt inkännande ödmjukhet eller kommer denna plötsliga närvaro av ödmjukhet ur en rädsla av redan förlorade väljare och att 2014 närmar sig med stormsteg.

Det återstår att se hur svenska folket ser på ett politiskt program som till stora delar bygger på ödmjukhet och ödmjukhet som endast används som punktinsats för att blidka svenska folket.


Nja, jag väljer nog att fundera mycket noga innan jag går på "den lätte".


Källa: Hagalunds Foto




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0