Det fungerar

Det är nu morgonen den 27 april och sjukpengen har landat på kontot - mitt konto. Det är inte lika mycket "klirr i kassan" som i lönekuvertet, men det är okey ändå. Jag har det jag behöver och lite till. Det fungerar och jag kan ge mig själv och någon annan en liten present ibland.

Jag gav mig själv en ny resväska häromdagen och jag är glad för den. 

Väskan är härligt orange och jag packar den med mina drömmar - 
tills jag en dag, kan resa igen och fylla den med annat
och då packa upp mina drömmar och låta dem bli verklighet.


Och du som tittade in till mig igår, kunde läsa om min iver över att få ge Liv sin första docka - ett ögonblick som får mig att förstå varför jag tycker det är så härligt att vara mormor till Liv.
 

"Jag kommer att ha en dröm idag. I drömmen finner jag vägledning."

Källa: Var morgon ny


Bildkälla: Hagalunds Foto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0