Idag har jag.....

........noll på schemat. Jag får inte träna under ytterligare tre veckor p g a ingreppet som gjordes förra måndagen, så jag får ägna mig åt att njuta av stillheten. Om jag nu ska gå händelserna i förväg lite grand, så ska jag imorgon ändå åka iväg till det planerade besöket hos min sjukgymnast och se om inte hon har någon typ av träning som jag kan utföra trots träningsförbud under de kommande tre veckorna. Jag mår så bra av att röra på mig om än lite. Jag tror nog att hon kan komma på något som kan passa.

Tittar jag ut genom fönstret nu på morgonen, så inbjuder vädret inte ens till en "kryckpromenad" runt kvarteret, så jag får se hur det blir med det under dagen. Efter Tio med Malou är slut för den här säsongen och de sänder repriser - vilka jag förmodligen har sett både fram och bak.

Så förutom att jag ska träffa lilla Liv:et - mitt barnbarn - en liten stund någon gång under dagen för påfyllning av hennes energi, så blir det med största sannolikhet en hel del skrivande utanför bloggen. Jag smiter säkert in även här och tömmer mina tankar då och då.



..........detta är att lära sig. Plötsligt förstår man något
som man har förstått hela livet - men på ett nytt sätt.

Källa Doris Lessing



Källa: Hagalunds Foto



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0