Bbbboooorrrriiiinnnggggg!

Påskafton blev ju trots alla löften om oväder - riktigt fin och jag tog Dra Maten och "kryckade" mig till butiken i kvarteret. Låter kanske patetiskt, att det hittills idag har varit höjdpunkten för dagen - att "krycka mig till butiken, men så är det när knät är "kraschen".
Jag är så tom på händelser efter veckan som gått, då jag varit sittande eller liggande det mesta på grund av ett litet ingrepp i måndags. När det inte händer så mycket runt mig får jag inte mycket till impulser att skriva om. Det känns verkligen riktigt j-vla tråkigt och mitt tålamod tryter. Boorrriiiinngggg!

Följde US Masters Golf även igår kväll och det är trevligt, men det är också en ständig påminnelse om att det inte blir något golfspel för mig den här säsongen och det känns också hur kass som helst.

Låter jag bitter? - kan jag väl inte tänka mig. Jo, så är det - just nu är jag inte alls med i positiva klubben. Men så går det ett litet tag, så öppnar jag dörren till positiva klubbenhuset igen och så blir humöret bättre.

Tur att "Min närhet" är på ingång - stackar´n - kommer säkert att prata hål i huvudet på honom. Tror han fixar det för han är kanonbra på att stå ut.


Rastlösheten är en måttstock på min andliga hälsa.
Idag kanske jag behöver tänka efter.

Källa: Var morgon ny


Källa: Hagalunds Foto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0