Till salu

Läser i Aftonbladet om Eric Saades pris på sig själv. Det är verkligen så att människan är till salu - bara priset är det rätta. En mycket nära vän och jag diskuterade det för några år sedan, då han sa att alla är till salu - bara priset är det rätta. Jag sa envist nej och åter nej. Med åren har jag lärt mig att det förmodligen stämmer.
I det här fallet skulle jag vilja säga till alla unga kvinnor - skit i backstage biljetten - det går över. Idol idag - det är snart någon annan.
Jag var störtkär i Svenne Hedlund, Hepstars (förmodligen inte många som vet vem det var). Herregud vad pinsamt, men jag skulle kunnat gett min högra arm för att få se hon IRL, men det fick jag inte och tänk jag överlevde. Jag trodde inte det då, men jag överlevde faktiskt och har överlevt mycket värre saker än så.

Köper ingen backstage biljetterna, så blir de förmodligen billigare - så mitt råd är att gå på konserten - skrik lite grand och åk hem sedan. Det går faktiskt över.



Gissa om jag känner mig gammal när jag skriver detta. Det bjuder jag på!



Källa: Hagalunds Foto


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Jag vet vem Svenne Hedlund är :) Så då kan du gissa ungefärlig ålder på mig :)

2012-03-27 @ 20:01:50
Postat av: Anna Maria

SV Rose-Marie: Känns tryggt att jag inte är ensam :).

2012-03-27 @ 22:18:06
URL: http://annamariasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0