Loreen

Loreen gästade idag Efter Tio i TV 4. Hon ger en bild av att vara en mycket stilla och ödmjuk människa. Hon visar också ett djup, som jag tror många har, men inte är modiga nog att visa - inte för sig sig själva och inte för andra. Idag tycker jag mig mest se det som syns utanför det jag känner inom mig. Jag menar, att med det som syns talar jag om "så här lycklig är jag". Jag vet bättre! Det löser inte det inre kaoset. Därför tycker jag om att lyssna till dem som har modet att söka sin väg, för av det lär jag mig att våga vara modig.

Intressant att höra henne berätta om sitt ursprung och om hur meditation och stillhet är nödvändigt för henne.
Med hennes inställning i den bransch hon är i, är jag säker på att hon kommer att lyckas bra med att behålla sin integritet och få vara hel. Hon är enligt mig en mycket bra förebild för alla människor, som är i och på väg in i denna tuffa värld och för mig i min värld. Enligt Marcus Birro i "Efter Tio" skrivs det mycket gott om Loreen där många lyckönskar henne inför lördagens Melodifestival.

Ska bli spännande att följa Melodifestivalen på lördag. Kan tänkas att Thorsten Flinck placerar sig bra med tanke på hur väl han levererade i "Andra Chansen". För övrigt tror jag att Danny är en av dem som det kommer att gå bra för, men då får han bättra på sången - den var ingen höjdare vid deltävlingen, men han kan säkert bättre.


"Jag bestämmer själv om jag ska vara tillfreds med mig själv idag. Jag ska se dagen an med tillförsikt. Då kommer jag att känna mig upplyft."

Källa: Var morgon ny



Källa: Hagalunds Foto





Kommentarer
Postat av: Tina

Jag är lite kär i Loreen... ;-)

2012-03-07 @ 17:36:10
URL: http://tinastar.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0