Cirkus Melodifestivalen

Nu har han gjort det igen. Skapat rubriker, menar jag. Tänk att herr Ranelid ska ha så svårt att inrätta sig i ledet. Återigen skapar han rubriker genom att vara "olydig".
I cirkus melodifestival ingår väl detta i själva underhållningen för det engagera ju uppenbarligen. Vi är ju många som har skrivit om det i våra bloggar - inte minst jag.

Aftonbladet skriver:

"Han bröt mot reglerna – och var nära att diskas."
"Björn Ranelids dundertabbe i går fick SVT att ilskna till."
"Trots flera tillsägelser pratsjöng han på både franska och spanska."

Uppdrag granskning gjorde häromkvällen ett repotage om cirkus Melodifestivalen och försökte då få Christer Björkman att framstå som envåldshärskare, som jag uppfattar det. Det är möjligt att han är och om så är fallet kanske det är det som krävs, med sådana herrar som Ranelid och Flinck för att ro det hela i land. Produktionen ska ha sitt och de vill ha färgstarka artister och dessa kreativa "showare" tar man säkert inte där man satte dem.

 
Vem önskar då jag ska ta hem sergern? Någon av dessa kanske?

  1. Loreen

  2. Danny

  3. David Lindgren (tycker han var riktigt bra i sin deltävling, men har glömt bort honom i all annan publicitet)

Nu tänker jag dra mig tillbaka och njuta av musiken och showen. Jag tycker om den här sortens underhållning - ett färgsprakande "jippo", med många artister som bjuder upp till en stunds fest.

Önskar er en trevlig kväll!



Källa: Hagalunds Foto



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0