Kuggar inte rätt

Knät "kuggar" inte rätt - så tröttsamt. Värken "is killing me" ...............................................

Men jag har glädjande nyheter - jag har äntligen fått sjukintyget. Har väntat och väntat och väntat och ringt och ringt - tålamod är en egenskap, som jag inte är begåvad med. Nu är intyget i alla fall här, så imorgon är det dags för en ny kontakt med försäkringskassan (spännande). Just vad det ska bli - spännande. "Man tager vad man haver, sa Cajsa Warg" för spänning är jag ju inte särskilt bortskämd med nu precis.  
 
Därför tar jag det som en utmaning - med försäringskassan, menar jag. Äventyren är sparsmakade som sagt, men det gör verkligen inte något, för äventyr och spänning har jag tidigare haft så det räcker och blir över. Det räcker helt och fullt med försäkringskassan. Jag ska faktiskt be dem om hjälp med snabb handläggning av mitt ärende, så jag om möjligt kan få sjukpenningen utbetald vid månadsskiftet - ska bli intressant om det går att ordna.

Det får bli en tidig kväll, så jag är utvilad imorgon inför min uppgift - FK.


Jag måste förstå att varje problem och varje kris är
en nödvändig förberedelse för nästa steg.


Källa: Hagalunds Foto


GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0