US Masters dag 3

Det är mitt i natten och jag borde sova, men US Masters pågår som bäst och en svensk leder efter att ha skjutit en 65:a dag 3. Bör vara det bästa resultatet en svensk har gjort på Augusta Nationel någonsin. Han har verkligen bjudet oss som tittar på fantastisk golf.

Imorgon är en ny dag och vad som helst kan hända - sådan är golfen. Han går i ledarboll, som det ser ut just nu och med största sannolikhet blir det tillsammans med bland annat Michelsen - vem mer är svårt att säga i skrivande stund.

Ytterligare en svensk - Henrik Stenson har gjort bra ifrån sig och ligger nu på -4 slag.

Jag ser verkligen fram emot US Masters dag 4, för så är det att vara golfbiten.


En höstdag på en svensk golfbana!


 
Källa: Hagalunds Foto



Kommentarer
Postat av: Millah

Oj! Kul att hitta någon som är golfintresserad. :P Det är inte vanligaste inom "bloggvärlden" precis..! ;)



Ha det fint!

2012-04-08 @ 13:11:39
URL: http://mikele.se
Postat av: Anna Maria

SV Millah: Nej, tror inte jag har stött på någon enda. Men jag har ett stort intresse och det kommer säkert inlägg under sommaren, då säsongen nu startar. Kan tyvärr inte spela själv då mitt knä är "kraschat", men jag ska få en ny knäled i maj, så nästa sommar är jag igång igen :).

2012-04-08 @ 17:17:54
URL: http://annamariasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0