Sommar = konserter

Fick precis ett e-mail, att Lars Winnerbäck kommer till min stad i sommar, närmare bestämt i juli. Både jag och "Min närhet" gillar honom - mycket. Önskar verkligen att det passar in i sommaren, men eftersom det ännu inte finns någon plan klar, dels på grund av att jag ännu inte vet tiden för när jag ska få min nya knäled och dels för att jag och "Min närhet" tycker om att ta det lite mer som det kommer.
Men en konsert som denna skulle jag önska att planera in - såg att det sker på en lördag, så det borde gå att få det att fungera.

Det är inte så många år sedan jag fick upp ögonen för Lars Winnerbäck och jag tyckte genast mycket om både hans musik och texter. Jag och min son O var ute på en av våra golfresor, då sonen skulle delta i en tävling utanför Laholm i Skåne. Eftersom vi hade en bit att resa, så spelades en hel del musik i bilen under resan. Eftersom sonen jobbar som DJ och samlar mycket musik, förutom att "plugga" och spela golf, så lyssnade vi på en salig blandning av musik från hans ipone. I denna saliga blandning fanns då bland annat Lars Winnerbäck. Då det visade sig att "Min närhet", som jag då nyligen träffat efter femton år (vi kände varandra sedan tidigare) också tyckte mycket om Lars Winnerbäck, har vi nu lyssnat på honom tillsammans.

Jag ska göra ett allvarligt försök att få biljetter och hoppas att det stämmer med sommarens göranden.

"Om du ser framåt kan du räkna med att få oväntade upplevelser.
Du kan räkna med att få skratta."

Källa: Var morgon ny


Källa: Hagalunds Foto



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0