Match nr 2 Brynäs - Skellefteå

Nu blev det plötgsligt svårt!

Gillar hockey, men dessvärre så gick fel lag till slutspel - tycker jag. Gillar i alla fall att titta på hockey oavsett vilka lag som spelar - det är ju ändå SM-slutspel. Då är frågan, vilket lag jag ska hålla på? För jag behöver ett lag, som är åtminstone lite viktigare, då jag inte bara bryr mig om att titta efter skönhockey.
Försöker hitta någon gemensam nämnare med något av lagen och i den kampen står det nu
1-1.

Skellefteå har tidigare haft en värmländsk tränare, så de är lite närmre FBK än Brynäs.
Men så är en av mina vännner Brynäs-fan, så jag borde kanske vara lojal mot denne vän. Eller kanske inte, för vi bråkar ju alltid om FBK vs Brynäs.
Då är den saken klar - jag håller på Skellefteå.

Förra matchen förlorade Skellefteå stort - hemmamatch. Åååhhhh! Ska jag verkligen hålla på detta lag?
Dessutom tar Brynäs just nu ledningen. Ska jag sitta här och bli irriterad över ett hockeylag jag egentligen inte ens bryr mig om.

Jo, det får bli så - Skellefteå behöver allt stöd de kan få av svenska folket. För om inte annat så är det ju kul om det blir sju matcher innan det avgörs.



Källa: Hagalunds Foto



Kommentarer
Postat av: Moah | 12 | Bloggerska ღ

Hejsan! Fin blogg :)

Gå gärna in på min blogg och kika runt lite. Skriver bla om min häst, tävlingar och lite annat kul :) Tar gärna emot kritik!



Glöm inte att jag finns på bloglovin!

Kram, ha en bra Torsdagskväll!

2012-04-12 @ 20:22:04
URL: http://moahsvantemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0