Tre Kronor - suck!

Tre Kronor förlorade med 4-2 i landskampen mot Schweiz  igår kväll, då den spelades i Örebro.

"Det krävs rejäl jäkla skärpning, röt förbundskaptenen Pär Mårts i SVT efter 4–2-förlusten." Jag håller med - jag såg matchen och snälla nån hur det kan bli.

Tröttnade efter att ha följt en alldeles utomordentligt dålig insats från svenskarna och hoppas på att Per Mårts läxar upp småpojkarna till att ta sitt ansvar. De är faktiskt ansiktet utåt för svensk hockey och bra betalt antar jag att de har, för det är väl ingen ideell verksamhet de idkar - eller har jag missat något? Det händer i alla fall inte ofta jag hör att någon hockeyspelare inte tar betalt för utfört arbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0