Fredag och Let´s Dance.......

........men det kommer en dag då jag också ska skaffa mig ett liv. Ok, jag ska inte klaga, men det är ju som jag tidigare har skrivit, inte så stora variationer i vardagen och därför tar jag varje tillfälle till lite fest - om än i TV. Förresten jag har ju redan skaffat mig ett liv - ett mycket bättre liv än någonsin, även om det nu och då är via TV:n.

Så härmed utnämner jag mig själv till nörd av lätt träning, TV-tittande och bloggande. Jag får vara den nörden ett tag, då det kommer att se ut så här i ytterligare några månader.

Tycker det är trevlig underhållning och jag följer gärna Let´s Dance och hur några av deltagarna faktiskt utvecklas. Jag tycker även så om bland annat Idol. Att se hur deltarna förändras under resans gång, från att vara blyga och osäkra - för att sedan växa under programmets gång. En del har ju faktiskt talang, även om jag som tittar ibland gnäller och gnyr över hur "dåliga" de och programmen är och jag tror inte jag ensam om det. Om jag har förstått det rätt så är tittarsiffrorna ganska höga och då är det väl inte så dåligt ändå.
Om det nu är så dåligt så går det ju att stänga av TV:n och umgås med varandra istället för att sitta och bli irriterad.

Någon favorit har jag ännu inte, men tycker flera av dem redan nu dansar riktigt bra. Jag är förstås ingen expert på området, men tycker själv mycket om att dansa och sjunga också för den delen. Naturligtvis inte på nivån i ovan nämnda text, men jag har ett förflutet i körmusik. Kanske jag skulle börja med det igen så småningom, men just nu ingår det inte i planen - för mig är det just nu en sak i taget.



Källa: Hagalunds Foto


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kolla gärna in min blogg=) Fin blogg du har=)

2012-04-13 @ 20:13:03
URL: http://www.nattstad.se/ringblomma
Postat av: AnnaMalin

Håller med mamma, det är kul att följa dem och hur de växer! Någon favorit ikväll? :-)

2012-04-13 @ 22:30:29
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0