En liten promenad....

....gör gott. Jag kan ju inte påstå att det blev någon längre stund i solen idag, men det blev en promenad tillsammans med "kryckan" till butiken i kvarteret för några små inköp. Det gör helt enkelt gott att se lite människor i farten. Att se att livet faktiskt går vidare utanför mina väggar, då träningen av knät hos sjukgymnasten ligger nere p g a måndagens "lilla" ingrepp.
Jag självömkar inte! Jag tycker det är gott att se att allt är som det ska. Det har en förunderlig inverkan på mig att gå ut en stund, även om det är en kort runda. Och jag är snart tillbaka, även om jag får ge sommaren för rehabilitering.

Jag har alltid haft en mycket stark känsla av hur viktigt det är att jag rör på mig, även då jag inte gjorde det - av osunda skäl. Nu är jag tacksam över att jag både har en önskan att röra på mig och faktiskt gör det, trots vissa fysiska svårigheter.

Enligt yr.no ska vädret dessvärre bli sämre under påsken, men det kan ju ändra sig. Kan nog - oavsett väder - bli en och annan kortare promenad tillsammans med "kryckan" och "Min närhet". Lite tråkigt för "Min närhet" att ständigt vänta in mig, men han är tapper.



Källa: Hagalunds Foto



Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Vad skönt mamma! Kramar <3

2012-04-05 @ 00:32:13
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0