Det var ju synd.......

........eller det kanske det inte var. Nu blev det ialla fall Brynäs som vann igen och jag blev faktiskt lite besviken. Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så har laget för mig med stort L redan åkt ut och har bestämt mig för att hålla på Skellefteå i slutspelet.

Då leder alltså Brynäs med två matcher mot noll och Skellefteå får det nog lite tufft i match nummer tre. Det blir visserligen på hemmaplan, men ändå får jag en känsla av att Brynäs är strået vassare.

Skellefteå får väl slipa skridskorna och vässa armbågarna - komma igen och att slå från underläge har ju visat sig kan vara gott nog.


Kom igen nu Skellefteå - ni har fem möjligheter till.



Källa: Hagalunds Foto



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0