Det går vilt till i Let´s Dance

Häromdagen kunde jag läsa i Aftonbladet att 

"Camilla Läckberg spräckte revbenet under dansrepetitionerna.
Nu hotas fredagens direktsändning.
– Så jävla surt, säger hon."

Idag läser jag återigen i Aftonbladet om en olycka, som den här gången har drabbat Marcus Schenkenberg och tidningen skriver

"Foten klämdes svårt under fordonet: Trodde att det var kört"

och när jag fortsätter att läsa vad som hänt visar det sig dock att det verkar att gå bra och Marcus Schenkenberg kan fortsätta som planerat.

Vad gäller Camilla Läckberg finns inget besked ännu, såvitt jag läser. Såg henne i Efter Tio idag, men då satt hon ju still i soffan, som sig bör i det programmet.

Även Camilla Henemark kämpar och en

"Mental coach ska styra upp hennes psyke"

vilket jag kan läsa lite längre ner på löpet i Aftonbladet.

Ja, vi får väl se vad som händer - inte bara dramatik på dansgolvet, en hel del av den varan även utanför. Gillar för övrigt Let´s Dance och hoppas naturligtvis att alla deltagare får möjlighet att fullfölja sin del i tävlingen.



Kanske vore något för de skadade i Let´s Dance
att testa - en sittande dans, då de skadar sig.
Lilla Liv:et fixar det alldeles utmärkt - sittande alltså.



Källa: Anna Malins rum



Kommentarer
Postat av: SemonieOfSweden - Hårborstens bästavän

Allt dom söker är attention, tro inte på allt :)

2012-04-05 @ 17:13:29
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0