Skaffa fru och förföriska höfter - en utmaning

Ikväll är det åter dags för Let´s dance och jag sitter naturligtvis bänkad för att se vad adepterna har snappat upp under den gångna vecka. För jag tror faktiskt att de får jobba rätt hårt för att nå resultat. Det är nog inte läge att luta sig tillbaka mot sofflocket och sparka sig trött och sedan entra dansgolvet och tro att det ska hända. Några par håller sig kvar, förmodligen av den enda anledningen att svenska folket tycker synd om dem och det gör nog varken till eller ifrån hur mycket de än sliter på och i träningslokalerna, om inte svenska folket trycker på mobilens knappsats.
Att de gång på gång tar sig vidare - det retar Tony Irving något så pass att han ser ut att spricka vilken stund som helst.
Nu blir det som det blir i alla fall, för svenska folket har stort inflytande och då kan vad som helst hända. Vem vet - Bengt Åke Frithiofsson eller Camilla Henemark kanske rent av vinner.

Efter att Marcus Schenkenberg har dansat ut ur Lets Dance står han inför sitt livs utmaning, enligt Aftonbladet - att skaffa fru. Det kommer säkert att gå bra, då kvinnorna är många i kön för att få stå vid denna bildsköna mans sida. Han ger mig inget vidare intryck av att kunna konversera, men det är förmodligen inte för konversationen kvinnorna visar sitt intresse. Om det nu är så att han tycker det är en tuff utmaning han står inför - att skaffa fru menar jag, så gäller det att charma hela svenska folket och på så sätt skjuta på bröllopet ett tag. Det tror jag är en ännu större utmaning.

Camilla Läckberg har enligt Aftonbladet haft problem med de förföriska höfterna och gråter - gråten har också många ansikten. Maken Martin får väl viska något fint till henne innan hon börjar dansa, så det hettar till lite extra.

Trevlig underhållning bjuds på fredagskvällarna, tycker jag och avslutar min analys med en märklig känsla av att jag kan skriva så mycket om absolut ingenting - undra på att jag får tiden att gå. Märkligt!


Lycka till säger jag till alla paren!


Bildkälla: Hagalunds Foto



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0