Att se dig när du inte syns

Fredagskvällen var ungefär precis så bra som jag önskar, förutom att "Min närhet" fortfarande inte mår bra och därför stannade hemma i sitt lilla bo. Lite trist, men det är så jag känner det, men om jag slutar att tänka på mig själv, så är det ju faktiskt värst för honom.

Träffade några vänner en stund under kvällen igår och det är som alltid fint. En stunds samvaro betyder mycket nu när dagarna är tysta och stilla. Jag ska försöka komma ihåg att se människor när de inte syns. Ytterligare en lärdom jag har fått nu när jag är begränsad i allt jag företar mig och inte kan härja runt som ett "skollat troll" och göra det jag så gärna vill. Dessa vänner är guld värda.


Jag ska komma ihåg att se dig när du inte syns!


Bildkälla: Hagalunds Foto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0