Vad tyckte jag nu då?

Ett trevligt underhållningsprogram, som får timmen att gå och jag tycker faktiskt det är trivsamt, trots att låtarna var urusla. Ska fundera på om jag ska skaffa mig ett liv efter att jag slänger kryckorna - tror det blir så någon gång i juli. Men först lär jag hinna med hockey-VM - innan livet behöver skaffas, menar jag. Vem vet - jag kanske hinner med att sitta framför TV:n för att följa OS också.

Jag är som sagt verkligen inte imponerad av låtarna. Looren bör ha goda chanser så här långt - part i målet. Men jag gillade hennes låt Euphoria redan från början, vilket är lätt för mig att sitta här och skriva så här efteråt. Kan ju möjligen ses som en efterkonstruktion, då jag så här långt efteråt den spelades första gången delger mitt gillande. Är förvisso hjärntvättad efter att ha kört den ett antal gånger via Spotify, men jag gillar den. Ni får tro vad ni vill, men så tycker jag.

Så här långt gissar jag att vårt bidrag Euphoria faktiskt har en god chans till en bra placering. Får se hur långt det håller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0