Nu vet vi - GRATTIS Loreen

Eftersom jag har hört låtarna spelas en hel del på radio under de gångna veckorna har jag lärt mig tycka om flera av dem, men det var tre som var "outstanding". 

Danny du var riktigt bra ikväll - fruktansvärt snyggt framträdande. Gillar!

Loreen du var också sååååååå bra - dit sätt att framföra och din ödmjukhet. Gillar!

David Lindgren du var också bra. Gillar!

Tre riktigt bra låtar framförda av tre såååå bra artister. Ni andra var också bra och jag lät mig underhållas.
Gillar det!

På Aftonbladet - Nöjesbladet kunde man följa allt LIVE och enligt Aftonbladets läsare var Loreen bäst.

I ärlighetens namn har jag verkligen "vältrat mig" i kvällens Melodifestival - så var det sagt. Om någon läser detta får jag väl räkna med kommentarer som att "Jag ska skaffa mig ett liv". Kan hända att jag ska - det är ju faktiskt lite dåligt med det just nu, men det kommer.


Melodivestivalen 2012

och

Vinnare Loreen

Ett stort GRATTIS och LYCKA TILL i Azerbaijan!





Kommentarer
Postat av: E V A

Loreen var grym :)

2012-03-10 @ 23:45:44
URL: http://evali.blogg.se/
Postat av: sofiahassan

helt galet hur bra hon var :D

2012-03-11 @ 10:44:08
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0