Piercad

Inte mycket sömn i natt på grund av att jag hade ont, men jag förmodar att det var det pris jag fick betala efter att ha varit igång lite för mycket igår. Inte så att jag springer runt på någon shoppingrunda precis eller tog mig an någon fredagsstädning precis, men jag hade några få saker att uträtta och min kära dotter körde mig till stan. Där besökte jag några vänner helt kort och därefter kryckade jag mig till Apoteket för inköp av bland annat nya stora kompresser. Inget jag normalt har på lager.

När jag kom hem var jag mycket trött och sov cirka två timmar. Är förstås mycket försiktig med hur jag belastar mitt högra ben, men det blir ändå en hel del steg när jag är ensam och inte har hjälp. Vill gärna försöka att göra en del själv, då vardagen blir så mycket mer hanterbar. Ja, ja - jag ska inte gnälla, då jag med all säkerhet rör mig utan några nämnvärda svårigheter inom några veckor.
På måndag ska jag besöka sjukgymnasten och ta bort "häftklamrarna" närmare bestämt agrafferna. Har därför passat på att föreviga hur det ser ut, se bild nedan. Märkligt att det fungerar att "nita" ihop ett sår på det här sättet.

Om jag någonsin har haft en önskan om att pierca mig,
så är jag nu helt botad från denna önskan.

Hahahaah! En bild säger mer än tusen ord.




Hur som helst - var och en gör sina egna val!


Kommentarer
Postat av: Tofflan

Häftigt!!! Det här blir nog kanonbra!!



Kram och ta det liiite försiktigt, inte springa!

2012-06-17 @ 13:05:28
URL: http://tofflan.wordpress.com
Postat av: Anna Marias Verklighet

SV Tofflan: Tror på det och några längre race blir det inte :).

2012-06-17 @ 19:23:55
URL: http://annamariasverklighet.blogg.se/
Postat av: Monica

Aj, aj, aj, det ser ont ut....

2012-06-19 @ 11:13:25
URL: http://www.monicahortellsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0