Trött och en öppen historia

Jag är full av energi - energi som inte finns. Låter det snurrigt, så stämmer det väl med vad jag känner. Jag har så mycket som jag önskar göra, men är förstås hindrad att utföra på grund av mitt knä. Det är inte bara knät som hindrar mig, utan jag är så fruktansvärt trött. Det har säkert sin förklaring i de senaste veckornas händelser och att jag endast sover cirka tre timmar för att sedan vakna - går upp och går för att på så sätt få igång cirkulationen i benet. Det har ändå blivit klart bättre sedan jag kom hem från stadens sjukhus i tisdags.

Timmen är sen och jag är som pennan ritar ovan - mycket trött, men ska ändå göra ett försök att följa US Open en stund i natten via Viaplay, hos vilka jag öppnade ett abonnemang för några dagar sedan - i första hand för att kunna följa sommarens golftävlingar.
Dimman ligger tätt över The Olympic Club, San Francisco och svenska Fredrik Jacobson ligger trea inför dagens finalrunda och har, som jag ser det lika goda chanser som dagens spelkamrat Lee Westwood eller Furyk/McDowell i ledarbollen. Det kan bli en rysare. Ytterligare potentiella segrare kommer som på ett pärlband efter dessa herrar, som alla har möjlighet att hova hem segern i denna prestigefyllda golftävling. Jag vill påstå att det är en helt öppen historia.

We just have to wait and see.



Sonen O, som också han tycker om golf.



Kommentarer
Postat av: sellwins skönhetsblogg

Bloglovin byte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig:)

2012-06-18 @ 15:41:33
URL: http://www.sellwin.se
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra med dig?:)

Kanske följas via bloglovin?:)

2012-06-19 @ 23:20:55
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: sanna hyvärinen

Hej fina du!
Jag har alltid velat bli designer och har nu designat två väskor & tagit inspiration i aztec mönster och space mönster i en tävling Nelly.se har anordnat. Jag skulle bli JÄTTE JÄTTE GLAD om du ville rösta på mina två bidrag, och du skulle göra min dag! Jag lägger självklart till dig på bloglovin om du har det! Puss och kram.

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2449

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2469

(Om det krånglar: Jag mailade dit och dem sa om det krånglar så testa vara utloggad från Facebook från början när du går in på sidan för att rösta. Och sedan logga in (för att godkänna röstningen) med hjälp av Facebook efter du tryckt på knappen rösta.)

/ WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

2012-07-04 @ 18:40:42
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0