Tacksam!

Jag glömmer så lätt bort hur mycket som faktiskt är bra även när det, som nu inte blir som jag planerat. Det är något jag ofta återkommer till i mina inlägg. Jag skriver gärna om det, eftersom jag behöver påminna mig själv om hur viktigt det är med de "små tingen", det som är bra här och nu.
Exempel på det kan vara ett möte med någon och idag har jag haft flera sådana möten - med människor som ger mig inspiration och får mig att känna mig väl till mods. Det har av olika anledningar, som jag inte ens vet vilka de är, varit svårt för mig att vara bekväm i vissa sammanhang. Nu är det annorlunda och jag ser på min omgivning med hjärtat och inte med hjärnan.

Idag är jag tacksam och uppskattar precis där jag är och det jag har.
GODNATT!



Källa: Hagalunds Fot


Jag ska öppna mitt hjärta och jag kommer att bli
delaktig i allt som finns omkring mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0