Tack kära mor!

- för att du kommer och hälsar på mig.

Resan är lång och rätt så omständlig, kan jag nog tycka, men jag är tacksam så länge du orkar resa till mig. Samtalen har under några dagar varit många och intensiva - en liten tår har vi också fält tillsammans, mest av tacksamhet, men också av sorg. Att bli berörd är ok. För mig är det ju inte så länge sedan jag varken kunde eller ville beröras och att stilla känna in det som varit och är tillsammans med dig mor, är till stor hjälp för mig.

Tack!




Källa: Hagalunds Foto


Jag önskar vara villig att anförtro mina innersta tankar åt mina medmänniskor.
Jag får större motståndskraft ju starkare vänskapsband jag kan knyta.

Källa: Var morgon ny





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0