Musik

Är det något jag mår bra av så är det musik. Jag är allätare. Tror jag har skrivit om det förut, men det gör inget. I vilket fall - ikväll blir det en stund framför TV:n och Melodifestivalen. Gillar det :). Förra lördagen, var det enligt mitt tycke inte särskilt starka bidrag, men ikväll tycker jag att det bådar gott. Ett startk startfält, så som jag ser det.
Nu handlar det ju inte om artisterna, enligt de som förstår sig på Melodifestivalen, men förutsättningarna för en underhållande kväll finns absolut. Om jag tolkar rapporterna rätt är det Danni som ska "kamma hem" denna omgång. Det ska bli spännande att lyssna till vad han har att leverera och jag lyssnar gärna även till vad de andra har att bjuda på.




Källa: Hagalunds Foto


Glädjen finns på nära håll och den väntar på mig.




Kommentarer
Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Hoppas du haft en fin lördagskväll :)

2012-02-25 @ 23:02:10
URL: http://jaghetermolly.blogg.se/
Postat av: Angelina

jag lyssnar på det mesta jag också! :)

2012-02-25 @ 23:24:37
URL: http://leath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0