Kalasandet över

- för denna gång. Nu har jag och "de mina" firat födelsedagar i flera dagar - kan väl knappast undgått någon. Trevligt med firande, för då får jag en anledning att frossa i tårta - gillar det. Även lilla L (mitt barnbarn) älskar tårta och näst intill allt hon tillåts att äta, som jag ser det. Härligt - hon och jag kommer att få många fina fikastunder.

Imorgon är det dags för min mor att åka hem till sitt. Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så bor vi en bit ifrån varandra, så när vi ses blir det några intensiva dagar. Då pratas det och fikas det - vi behöver egentligen inga födelsedagar för att hitta anledningar att äta gott när hon är här eller jag hos henne:).


Ett litet hjärta vill jag ge till Er som tar Er tid att titta in till mig!



Källa: Hagalunds Foto


Ibland färdas vi samma väg i våra hjärtan.
Vi kan hjälpa varandra eller stjälpa varandra.

GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0