Jag har aldrig skrivit så mycket som nu!

Skriva, det lärde jag mig i skolan, även om jag har mycket svårt med stavning. Om jag kan uttrycka mig här, beskriva det jag känner och om möjligt förmedla något av mina upplevelser och erfarenheter under mina 56 år, det återstår att se. 

I första hand skriver jag för min egen skull, men visst känns det bra om någon tycker det just jag skriver kan var till hjälp inför ett val eller beslut. 

Jag tycker om att vara med och göra skillnad, att så ett frö om än litet. Det bekräftar att jag själv är på rätt väg.

Jag tror också att samtal mellan människor och att skriva om tankar på vägen till val och beslut - berikar. För mig har det betytt otroligt mycket att få ta del av andras erfarenheter i stort och smått.

Jag behöver inte oroa mig över de beslut jag måste fatta idag.
Jag ska lyssna på dem som jag har omkring mig!
Källa: Okänd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0